piątek, 7 października 2016

JUST SAY IT // ETUO.PL

Hej!



Ile razy chciałeś coś komuś powiedzieć a nie miałeś odwagi? Ile razy zagryzałeś język przy okazji rozmowy aby tylko nie powiedzieć tego co chcesz? Jak długo już trzymasz w sobie to co powinieneś już dawno wyrzucić? Dlaczego tak jest? Zastanawiałeś się kiedyś? Co jest powodem takiej sytuacji?


Jestem przekonana, że jednym z najważniejszych powodów jest to, że po prostu boisz się odrzucenia. Czasami chcesz komuś wyznać co do niego czujesz ale masz blokadę. Jest ona spowodowana obawą przed tym, że ktoś nieodwzajemni tego samego a co gorsza - wyśmieje Cię. Niekiedy nawet nie chodzi o uczucia. Przy zwykłej rozmowie, kiedy ktoś narzuca Ci swoje zdanie, Ty nie chcesz tego słuchać. Znasz swoje racje ale ich nie mówisz. Dlaczego? Bo boisz się tego, że ludzie nie zaakceptują tego czym chciałbyś się podzielić. 


Niektórzy z Was wychodzą również z założenia, że lepiej podążać za tłumem. A jednak tak nie jest. Sądzę, że każdy z nas powinien mieć własne zdanie i możliwość go wyrażenia. Nie warto tłumić w sobie słów, które męczą nas każdego dnia. Jeżeli masz coś mądrego do powiedzenia - powiedz to. Jeżeli nie zgadzasz się z czyimś zdaniem - podziel się swoimi poglądami. Może ta druga osoba również coś wyniesie z Twojej wypowiedzi. Jeżeli czujesz coś do jakiejś osoby - nie zwlekaj z rozmową. Potem może być za późno i jedyną osobą do której będziesz mógł mieć pretensje będziesz Ty sam.


Kończąc moją wypowiedź chciałam Was zachęcić do tego abyście mówili to co każe Wam serce i rozum. Nie tłumcie w sobie uczuć ani własnego zdania. Każdy z Was ma prawo do własnego i do wyrażania go, oczywiście jeżeli nie obraża ono innej osoby. Bądźcie odważni i miejcie świadomość tego co mówicie bo może to odmienić nie tylko Wasze życie ale również ludzi, wokół których się otaczasz. 



Przy okazji notki mam dla Was recenzje etui, które otrzymałam. Ci którzy mnie znają, wiedzą że mam fioła na punkcie przyozdabiania mojego telefonu różnymi rodzajami etui, czy to zwykłe, kolorowe, w 3D czy też z obrazkami. Po odebraniu jednego z maili byłam dosłownie w siódmym niebie! 

Od czasu zamówienia do odebrania etui ze skrzynki pocztowej minęło dokładnie 24h. Byłam w szoku kiedy otwierając skrzynkę zobaczyłam że to list do mnie. Nie spodziewałam się, że będzie to tak ekspresowe tempo. Czas złożenia zamówienia i czas wysyłki - zdecydowanie na TAK.

Otworzyłam paczkę i od razu wymieniłam moje etui na nowe. Wybrałam wzór w biały marmur. Uważam, że wygląda to mega ładnie a przy okazji ma kilka plusów. Jest wykonany z potocznie mówiąc silikonu. Przylega bardzo ładnie do telefonu, ma przeźroczyste brzegi. Sam wzór jest idealnie wykonany, brak żadnych niedociągnięć. Kolejnym plusem jest fakt, że ma "wycięcia" na przyciski blokowania telefonu oraz przyciski głośności. Dla mnie jest to bardzo wygodne, ponieważ niektóre pokrowce posiadają twarde obramowania na przycisk - tutaj tego nie ma. Ponadto nie rysuje telefonu i bardzo dobrze go chroni przed upadkiem (co u mnie zdarza się niestety notorycznie :D)

Etui i cały sklep Wam jak najbardziej polecam! Etui jest warte swojej ceny, które zresztą nie są wygórowane. Poniżej pokazuję wam jak prezentuje się moje etui i zapraszam Was do sklepu. :)





10 komentarzy:

  1. Piękny case na telefon :)
    Ja uważam, że warto się wyróżniać, mieć swoje zdanie, ale czasami jednak zagryźć język i nie dorzucać swoich kilku groszy, ani nie wsadzać kija w mrowisko. A jak już się ten kij włożyło, to specjalnie nie gmerać w nim, bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Często jest tak, że osoby które nadmiernie wyrażają własne zdanie, własnie nie akceptują czyjegoś, co prowadzi to sytuacji, którą wyżej opisałaś i koło się zatacza ;x

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Ludzie są nielogiczni, nierozumni i samolubni." Często wyrażanie swojego zdania to tak jak ktoś wspomniał kij w mrowisko. Niektórzy więc preferują święty spokój. Ale podoba mi się twoja analiza. Trzeba umieć się otworzyć, ale trzeba też znać umiar i mieć czasem wyczucie snajpera.

    Bardzo trafnie zakończyłaś swoją wypowiedź, ale dodam tylko od siebie, że często serce z rozumem nie idą w parze a wręcz rywalizują ze sobą. Też trzeba wybierać: kiedy należy podejść do sprawy, racjonalnie i na chłodno, a kiedy można sobie pozwolić na emocje. A i ten wybór nie należy do łatwych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałaś mnie tym wpisem... Musze Ci więc powiedzieć że od zawsze mi się podobasz! Najbardziej lubie Cię właśnie taką jaką jesteś teraz - z zapaloną krtanią nieumiejącą mówić ... ! :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mówią.. najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie! 😂❤️

      Usuń
  4. Prześliczne etui! <3 Ładnie wyglądasz :*
    W sumie to nie myślałam nad tym, czemu czlowiek czasami ma opory powiedzieć coś komuś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! To etui skradło nasze serca! Jest prześliczne :) Z resztą tak samo jak ty ;) Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna refleksja, miło się czyta :) A etui świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne etui! A co do posta to też jestem zdania że trzeba słuchać swego serca

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak slodziutko przez sweetaśnie Twój blog wygląda. :3
    Najgorzej jest jeśli otacza Cię właśnie samo takie środowiska, w którym za powiedzenie własnego zdania zostajesz shejtowana. Niełatwo się wtedy odważyć i ciężko tak żyć.
    Świetne etui!

    OdpowiedzUsuń