niedziela, 11 września 2016

NEVER STOP DREAMING

Hej!


Wielu z Was może myśleć: "Wow, ten/ta to ma idealne życie." albo "Czemu jemu/jej się tak powiodło a mnie nie?". Tak na prawdę rzeczywistość może być całkiem inna. Każdy jest kowalem swojego losu, prawda? A co to dokładnie znaczy? A mianowicie - każdy odpowiada za swoje życie, jak ono się potoczy, czy będziesz w nim szczęśliwy, czy będziesz narzekać. Idealnie mi tutaj pasuje kolejne przysłowie "jak sobie pościelisz tak się wyśpisz". To Ty układasz swoje życie i to Ty jesteś odpowiedzialny jak ono będzie wyglądać.


Moje życie w prawdzie jest jakie jest, nie uważam że jest ono idealne ale osobiście jestem szczęśliwa. Jestem wdzięczna swoim rodzicom, że poprowadzili mnie taką drogą a nie inną,(wiem, że to czytacie - kocham Was mocno♥) za to też że poświęcili całe życie po to by pomóc mi w tworzeniu swojego świata. Staram się wyciągać wszystko co najlepsze z tego co daje mi los. Jestem również wdzięczna ludziom, którzy pokazywali mi jakie błędy popełniałam. Dzięki nim wiem, co robiłam źle i co muszę poprawić. 


Każdy pewnie w dzieciństwie w swojej głowie tworzył swoje idealne życie. Z mężem/żoną ku swojego boku (większość dzieci tworzyło partnera na wzór rodziców, też tak robiliście?), w ogromnym domu z ogrodem, w pracy w której się zbytnio nie przemęczał, przy ludziach których się kocha. Życie płata różne figle, jednym się udaje drugim nie. Pomimo tego nie można się poddawać, trzeba dążyć do tego, żeby to życie było takie jakie sobie wymarzyliście. Musicie zapamiętać jedno: nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie z których za szybko rezygnujemy. :)










 INSTAGRAM


25 komentarzy:

  1. Cudownie napisane, masz ogromną rację. I ten kombinezon w połączeniu z sandałkami ♥ Pasuje do siebie idealnie <3

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramiona odkryte... Uda na wierzchu, bruch prawie goły... No żyć nie umierać ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kombinzon! Na początku myślałam, ze to sukienka hehe <3
    Co do tematu, to nie powinniśmy patrzeć na życie innych, tylko skupić się na własnym :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz calkowita racje:) to my piszemy scenariusz swojego zycia i mimo kilku wypadkow, niepowiedzen, nadal powinnismy probowac czynic je pieknym:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekające zdjęcia ! Bardzo podoba mi się Twój look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Pięknie wyglądasz, masz świetna figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu takie kochane słowa przekierowałaś do rodziców, to bardzo kochane.
    Piękne zdjęcia, śliczne buty!
    Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany post! Bardzo podoba mi się kombinezon. :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Często zastanawiam się jak będzie wyglądało moje życie za 10 lat...
    Wiem, że wszystko zależy ode mnie i staram się podejmować jak najlepsze decyzje :)
    Bardzo fajny pot!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja to my musimy ułożyć robię życie to zależy tylko i wyłącznie od nas jak chcemy mieć mieć przyszłości ! Prześliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz całkowitą rację, nie warto się poddawać, bo to czego chcemy może czekać tuż za rogiem:)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam, jak jeszcze parę lat temu wyobrażałam sobie, że będę sławną aktorką, zamieszkam z super przystojnym facetem w willi z basenem i pozwolę sobie na kosmetyki z Diora i wymarzoną torebkę z Louis Vuitton.
    Teraz również marzę (te marzenia oczywiście wyglądają inaczej), lecz skupiam się na tych realnych pragnieniach i do nich dążę.
    Dalej chcę być aktorką i po gimnazjum zamierzam iść do liceum z klasą aktorską - na szczęście mam je niedaleko od domu. Nie zależy mi na tym, by mój mąż był przystojny - skupiam się na osobowości i inteligencji oraz na pojęciu prawdziwej miłości. A jak będę się dobrze uczyła i się wykształcę, to może i na Louis Vuitton będzie mnie stać, hahah :D
    Prześliczne zdjęcia. Skąd masz buty? ♥
    Obserwuję ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie - zamiast zazdrościć innym ruszmy cztery litery i poświęćmy czas, by osiągnąć to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie napisane. To my piszemy swój scenariusz i zamiast zająć się sobą wtrącamy się gdzieś indziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, zgadzam się z tobą całkowicie :) w ogole świetny post jak i stylizacja :))

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jak najbardziej na plus, sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie myślałam, że kombinezon może tak dobrze wyglądać! Świetny plener, bardzo dobrze dobrane dodatki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz! Wpis niesamowicie inspirujący. Całkowicie się z Tobą zgadzam... Nieraz słyszałam jak ktoś myśli, że ten czy tamten ma idealne życie, ale nie robi nic w tym kierunku, aby ich życie było choć odrobinę podobne...
    "Nie ma rzeczy niemożliwych, tylko takie z których za szybko rezygnujemy" <3
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kombinezon i zdjęcia, masz śliczne włosy :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze, ze jestes wdzieczna swoim rodzicom, wielu nie docenia tego co otrzymało i owszem, kazdy jest kowalem swojego losu, ale nie my decydujemy w jakiej rodzinie trafimy - pelnej, rozbitej, biednej czy bogatej. Sa ludzie, ktorzy maja lepiej, ale rowniez sa tacy, ktorzy maja gorzej i musimy to zaakceptowac. Ja rowniez jestem wdzieczna moim rodzicom, ze tak sie staraia i rowniez probuje sie im odwdzieczyc :)

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń