środa, 31 sierpnia 2016

EVERYTHING NEW

Zastanawiałeś się kiedyś jak to jest usunąć całą historię swojego życia i rozpoczęcie nowego rozdziału? A może przytrafiła Ci się taka sytuacja, że wymazałaś całą przeszłość i zacząłeś wszystko od nowa. Ja właśnie jestem w trakcie takiej przemiany. Staram się rozpocząć wszystko od nowa. Zostawić smutki z przeszłości z tyłu i rozpocząć nowy rozdział w życiu.


W pewnym etapie mojego życia zauważyłam, że ciągle stoję w miejscu. Że wcale nie czuję się szczęśliwa sama w sobie i czas coś zmienić. Próbowałam w różnych kierunkach ale za każdym razem kończyło się na tym samym. Na niczym. Stwierdziłam, że muszę poszukać odpowiedniego początku. Muszę obmyślić jak to zacząć. Padło na bloga. Buum - w dosłownie 3 minuty zniknęły wszystkie posty. Tyle mojej pracy, tyle wysiłku nad pisaniem dla Was postów, zdjęć, marznięcia w zimę w samej bluzce i upału w lato. Wszystko to by było dobrze. Ale w sumie, czuję się że wyjdzie to na lepsze. Wiem sama w sobie, że zrobiłam kawał dobrej roboty a jeszcze lepszą mogę zrobić w najbliższym czasie.


Zmieniłam też myślenie o sobie, staram się akceptować siebie taką jaką jestem a jeśli coś mi się nie podoba, zmieniam to. Dla siebie. Nie dla innych, bo opinia innych nie jest najważniejsza. Gusta są różne, jednym się spodoba to co robię czy jak wyglądam a drudzy będą to krytykować. Grunt to wierzyć w siebie i w to co się robi.

Dlatego też zaczynam od nowa. Nie tylko życie ale też bloga. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)









16 komentarzy:

  1. Jeżeli uważasz, że podjęłaś mądrą decyzję z rozpoczęciem wszystkiego to bardzo dobrze. :) Powodzenia na nowej, lepszej drodze. :)

    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_31.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa, Inteligenta i Śliczna jak zawsze - cóż za wspaniały zestaw na początek roku szkolnego i nowego etapu w życiu dla Ciebie :) <3 ale też dla nas wszystkich, którzy będą ten nowy etap śledzić :) i z niecierpliwością czekać na kolejne zdjęcia i posty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, świetny outfit. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia, ważne, żebyś ty była szczęśliwa i usatysfakcjonowana w tym, co robisz :)
    Świetne zdjęcia, uroczo wyglądasz w tej spódniczce :D
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodznia :d Ja kiedys się nad tym zastanawiałam, ale nie pamiętam do czego doszłam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo piekne zdjecia, szczegolnie to serduszko z przyjaciolka :)
    powodzenia w zmianach, uczymy się na błędach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie zmiany sa wazne, oby na +!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne włosy i buzię! :)
    Pozdrawiam :*

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też zrobiłam taką zmianę i bardzo mi pomogła, powodzenia. :)
    śliczne zdjęcia

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Założenie bloga to bardzo dobra decyzja, która po jakimś czasie się opłaca, dopiero później dostrzega się ile jest zalet :) Prowadź go dalej, bo dobrze ci to idzie ;)
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "staram się akceptować siebie taką jaką jestem". Dlaczego musisz się starać? Jaka część Ciebie wymaga starań do osiągnięcia akceptacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się starać bo jak większość osób mam kompleksy. Jaka część mnie? Głównie cechy mojego charakteru i w pewnym stopniu również wygląd.

      Usuń
    2. Przepraszam jeśli źle uważam. Ale może otoczenie sprawia, że masz jakieś kompleksy, a wszystko z Tobą w porządku? Po zdjęciach tak mi się wydaje.

      Usuń
    3. Bardzo możliwe, że otoczenie ma na to wpływ. Staram się nie przejmować tym co mówią inni ale nie oszukujmy się. To niemożliwe, żeby każde słowo przelatywało z ucha do ucha i nic po sobie nie zostawiło.

      Usuń
  12. życzę Ci powodzenia kochana, rób to co podpowiada Ci serce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot for sharing this with all people you actually understand what you are talking about!

    Bookmarked. Please also talk over with my website =). We can have a hyperlink trade agreement among us

    OdpowiedzUsuń