niedziela, 25 września 2016

AUTUMN | JESIENNA CHANDRA



Hej!


Jesień za pasem, coraz zimniej na dworze. Krótsze dni, szarość, deszcz, chłód. Temperatura waha się bardzo, nawet niewiadomo jak się ubrać. Wychodzę przed 8 z domu, w ciepłej kurtce i się trzęsę. Wracam około godziny 14 już bez kurtki, bo w końcu za ciepło. Wydaje mi się, że taka zmiana wcale nie wpływa na nas pozytywnie. Wraz z jesienią przychodzi jesienna chandra, smutek. Kiedy na dworze jest ponuro, momentalnie tracę humor i jedyną czynnością jaką mam ochotę robić jest leżenie w łóżku, z gorącym kakaem w ręce, Też tak macie?


Jak Wy sobie radzicie z takimi jesiennymi smutkami? Jeżeli nadal nie wiecie co poczynić w taką pogodę i siedzicie bez humoru to mam dla Was kilka rad!
Zacznijmy od tego, jak poprawić sobie humor. A co jest najlepsze na zły humor? Oczywiście, że czekolada! Nie ma nic lepszego na podniesienie sobie endorfin, które zapewnią nam lepsze samopoczucie. Poza tym... Czekoladę można jeść nawet bez powodu, nawet kiedy mamy super humor. Tak o po prostu, czekolada jest super, haha. :D


Kolejnym dobrym sposobem na poprawienie sobie humoru może być wyjście ze znajomymi. Gdziekolwiek. Kino, spacer, impreza czy nawet taka mini sesja zdjęciowa. To zawsze jest lepsze niż siedzenie w domu i narzekanie. Tym bardziej, że jeśli mamy okazję złapać ostatnie resztki w miarę dobrej pogody to czemu mamy tego nie zrobić? Wszystko, byle nie nuda! Wyciągnijcie swoich przyjaciół, znajomych, rodzeństwo. Spędźcie razem czas wolny, wzajemnie uwolnijcie się od jesiennych smutków i narzekań. Wiadomo, że przejściowe pory roku są najgorsze do przystosowania się. Ale pomyślcie o tym, że one wcale nie muszą być takie złe.


Jako ostatnie co mogę Wam poradzić to pozytywne myślenie. Kiedy zmienicie swoje podejście do świata, do tego co Wam się przytrafia - od razu zaczniecie się lepiej czuć. Porównajcie sobie. Budzicie się - za oknem ponuro, pada deszcz. Pierwsza myśl: "Ale brzydka pogoda. Nic mi się nie chce, najlepiej poszłabym spać. Nie ruszam się dziś z łóżka bo nie mogę nic zrobić przez deszcz." Trochę przymulające podejście. A teraz wyobraź sobie tą samą sytuację, kiedy budzisz się rano z taką a nie inną pogodą za oknem i myślisz: "Kurcze, pada deszcz. No cóż, trzeba wymyślić coś fajnego do roboty w domu. Ale muszę coś zrobić bo stracę dzień z życia na narzekaniu na pogodę zamiast robieniu czegoś fajnego." Pogody za oknem nie zmienisz, ale swoją pogodę ducha zmienić bardzo łatwo! ♥










PS dziękuję Kasi za zdjęcia. ♥

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, najbardziej podoba mi się koszula! :)
    Masz bardzo ładny uśmiech! :)
    Pozdrawiam :)
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kobieta! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Przykro mi ze mijamy się tylko na korytarzu... miło by było poznać lepiej taka niezwykła osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie gryzę, można podejść i się poznać :D

      Usuń
  4. "z gorącym kakaem w ręce..." kakao się nie odmienia, tak na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O przepraszam bardzo ale nie zgadzam się co do słowa kakao:

      Cytuję profesora Miodka:
      "Natomiast kakao - zgodnie ze słownikiem muszę powiedzieć: jest to forma nieodmienna, ale nie ma żadnego przestępstwa systemowego, jeśli ktoś w mowie potocznej powie, że nie lubi kakaa i zachwyca się niedzielnym czy każdego ranka pitym kakaem, (...) ''

      https://www.facebook.com/notes/s%C5%82ownik-polskopolski/kakao/1225632927467428

      Usuń
  5. Jesteś śliczna ! Super tu u Ciebie na blogu, będę wpadała częściej :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to bardzo lubię jesień, jest to moja ulubiona pora roku! :) Myślę, że to też zależy od nastawienia człowieka. Ja np. bardzo lubię ciepłe swetry, gorącą herbatę i czytanie książki przy zapalonej świecy, polecam spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki delikatny róż z szarością sweterka wygląda cudownie!<3

    Super zestaw:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jesień już zaczęła dołowac, ale cipłe kakao, tv i lepiej :D
    Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, jesienna chandra dokucza mi co roku, ale tym razem czekoladę i słodycze zamieniłam na odrobinę sportu i muszę przyznać, że poprawiło mi się samopoczucie :).

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz!
    ja też wychodzę przed 8 i jest bardzo zimno, a jak wracam już o wiele cieplej;/
    Nie lubię jesieni;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze jezdze rowerem i palce masakrycznie mi odmarzaja, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń