piątek, 26 maja 2017

ZAFUL

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z dość innym postem. Mianowicie firma ZAFUL za niedługo będzie obchodzić swoją 3 rocznicę istnienia a wielu z Was nawet nie wie, że taka firma istnieje! Ja mam to szczęście, że na mojej drodze pojawiła się bardzo sympatyczna osoba a mianowicie Echo, która została moją opiekunką dotyczącą współprac i to ona pokazała mi właśnie ten sklep internetowy. W tym poście chciałabym pokazać, że to że jest to strona z dalekich stron Azji to nie oznacza, że nie warto z niej zamawiać! Poza tym, jak sami zobaczycie, ceny są nie do przebicia. :D


Z racji tego, że lato zbliża się wielkimi krokami chciałabym się skupić na krótkich spodenkach, bo w końcu kto nie kocha krótkich spodenek kiedy temperatura sięga 30 stopni? Miałam okazję "przetestować" spodenki właśnie ze strony ZAFUL i muszę Wam powiedzieć - mega! Jako, że są to spodenki jeansowe bałam się, że się nie wcisnę, bo jak wszyscy wiemy zamawiając ze stron azjatyckich musimy liczyć się z tym, że rozmiary są inne niż w Polsce i osoba nosząca tutaj S, na stronie patrząc w wymiary, będzie musiała zamówić rozmiar L, więc nie przerażajcie się tym! :D Jak już sprawdziłam, że spodenki mi pasują doszłam do wniosku, że na jednych się nie skończy i zamówię kolejne pary!

SPODENKI ZNAJDZIECIE NA STRONIE W KATEGORII SHORTS


Firma ZAFUL jest jedną z wielu z jaką mam przyjemność współpracować. Mogę szczerze powiedzieć, że ubrania są bardzo dobrej jakości. Współpraca z wcześniej wspomnianą Echo przebiega bezproblemowo, nigdy mi się nie zdarzyła sytuacja nie do rozwiązania. Jak wiadomo, paczki z krajów azjatyckich idą do nas trochę dłużej niż te zamawiane w Polsce, ale sądzę, że warto poczekać. Przesyłka przychodzi do nas do czterech tygodni od wysłania. Paczki są bardzo dobrze zabezpieczone. Czy to okulary przeciwsłoneczne, koszulki czy też buty. Bardzo starannie złożone, w torbach zamykanych na zameczek, aż miło otwierać! Co najważniejsze - nie mają tego okropnego zapachu, z jakim spotykamy się otwierając niektóre chińskie paczki. :D



Ze szczerego serca mogę Wam polecić powyższą firmę. Ja osobiście mam z nią same miłe wspomnienia, mam nadzieję że moja współpraca z tą firmą będzie trwała długo, bo niesamowicie miła kadra robi wiele dla tej firmy, także opiekunki które odpowiadają na każde pytanie, więc jeżeli byście jakieś mieli w związku z zamawianiem z Zaful możecie kierować pytania do mnie lub prosto do osób z tejże strony. Co mogę więcej powiedzieć? Polecam i życzę pogodnego dnia. ♥




12 komentarzy:

  1. Stylizacja jest super! Również znam te sklepy ze współpracy i jestem bardzo zadowolona z ich jakości :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta bluzeczka <3
    Zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam możliwość współpracowania z Zaful. Co jeszcze ciekawego moją opiekunką również była Echo! Szorty całkiem nieźle na Tobie wyglądają.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta bluzeczka wyglądasz w niej zachwycająco, bardzo lubię tego typu bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, naprawdę fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam <3
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń