sobota, 14 stycznia 2017

WINTER

Hej!


Co tam u Was? Kto tak jak ja rozpoczął ferie zimowe? A jak nie to kiedy zaczynacie? :)
W końcu znalazłam trochę czasu żeby się odezwać na blogu. Życie maturzysty jest bardzo ciężkie. Szkoła, nauka, zajęcia dodatkowe i tak w kółko. Czas wolny w moim słowniku niestety nie istnieje bo jednak przygotowania są najważniejsze. Święta przeminęły mi w bardzo szybkim tempie aczkolwiek w bardzo miłej atmosferze. Wiele rzeczy w moim życiu się zmieniło i... Wyszło mi to na dobre. :)


Z upływem czasu wiele rzeczy się zmienia. W naszym życiu pojawiają się nowe osoby, niektóre w nim zostają, niektóre odchodzą. Taka kolej rzeczy. Zawodzimy się na ludziach, przeżywamy rozterki związane z nimi, jesteśmy niezdecydowani, nieszczęśliwi. Nic nam się nie udaje, nic nam się nie chce, obwiniamy cały świat o to, że to właśnie u nas jest beznadziejnie. Każdy chyba ma swoją granicę wytrzymałości dzięki której wybiera to co podpowiada mu rozum - nie serce.


Czasami też ubolewamy nad sobą nie zauważając tego, że otaczają nas osoby, które są dla nas największym skarbem. Które mogą nam pokazać, że wszystko jest w pełni w porządku z nami i wystarczy jedna rzecz aby było lepiej. Wystarczy docenić to co mamy. Rozejrzyj się dookoła, popatrz kto Cię otacza. Kto jest Twoim prawdziwym przyjacielem a kto więcej mówi o Tobie za plecami niż z Tobą.



Ja to zrobiłam. Rozejrzałam się dookoła siebie, przeanalizowałam sobie swoje życie.
 I wiecie co?
Jestem szczęśliwa. :)







26 komentarzy:

  1. Pieknie wyglądasz <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście aż promienieje! Pięknie ale się ubierz bo zima!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez dłuższy czas, właściwie pod sam koniec roku 2016 miałam dość trudny okres. Przejmowałam się sprawami, które właściwie nie miały znaczenia. Podobnie jak Ty rozejrzałam się wokół siebie i dostrzegłam pewną osobę, która kompletnie mnie odmieniła i teraz jestem szczęśliwa :)
    Piękne zdjęcia!
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że jesteś szczęśliwa! :)
      dziękuję :*

      Usuń
  5. Zaczynam ferie tak jak ty ☺ w naszym życiu pojawiają się nowe osoby jednak nie zawsze potrafimy zapomnieć o tych wcześniejszych ☹ super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, nie możemy zapomnieć ale zawsze możemy spojrzeć na nie z innego punktu widzenia nie przejmując się tym co było :)

      Usuń
  6. Wyglądasz cudownie! Jestem pod wrażeniem :) Uwielbiam zdjęcia z tak zimowym klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna koszula! Wszędzie takiej szukam ;) Post super, będę wpadać częściej

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa stylizacja oraz zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jakiś czas temu, szukałam wokół siebie ,, winnych ", którzy byli odpowiedzialni za mój zły nastrój. Jak przemyślałam wszystko, doszłam do wniosku, że nikt nie jest winny, to tylko moje podejście i nastawienie. Zmieniając to czuję się szczęśliwsza ! Bardzo prawdziwy i fajnie napisany post ! Zdjęcia są cudowne !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że znalazłaś szczęście! :)

      Usuń
  10. Ja tez zaczelam juz ferie :) Zycze Ci udanego odpoczynku :) Przesliczne zdjecia :*
    A nawiazujac do posta - kiedys myslalam, ze mam wielu przyjaciol. Ale pozniej nauczylam sie rozrozniac ludzi szczerych i tych, ktorzy szukaja tylko korzysci:)
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz i bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja i bardzo ładna spódniczka :D Miłego wieczorku :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń